9 czerwca 2013

Syoss Silicone Free - maseczka/odżywka do włosów normalnych i zniszczonych

Marka: Henkel - Syoss
Kategoria: Odżywka do włosów
Cena: 12-15 zł
Ten produkt kupiłam w zamiarze używania jako odżywki do włosów, nie maski. Skusiła mnie aktualna wówczas promocja oraz naklejki informujące o tym, że kosmetyk nie zawiera silikonów, parabenów itp. Nie używałam całej linii, a tylko tę odżywkę.
Odżywka zamknięta jest w miękkiej tubce o pojemności 250 ml. Wydobycie jest wygodne, ale jeśli chcemy do końca wykorzystać produkt, gdy nie można już nic wycisnąć warto rozciąć tubkę i wydobyć resztki.
Konsystencja jest dość gęsta, ale aplikacja jest bardzo łatwa. Nie skleja włosów, a także nie spływa z nich. Odżywka ma biały kolor. Zapach na początku nie bardzo mi się podobał, potem już się do niego przyzwyczaiłam. Niby produkt bez parabenów itp., a mi pachnie jakoś tak… sztucznie. Ale chyba jako jedna z niewielu mam takie zdanie, bo czytałam kilka innych opinii i porównywano go nawet do zapachu kwiatów. Ja w każdym razie tego tu nie wyczułam. Zapach nie jest przeze mnie wyczuwalny na włosach po spłukaniu produktu i wyschnięciu włosów.
Jeśli chodzi o działanie to niestety nie za bardzo się sprawdziła. Owszem włosy po niej łatwo się rozczesują, ale po wyschnięciu nie są wcale jakieś super odżywione i gładkie. Odżywka nie obciąża włosów, wręcz przeciwnie, wydaje mi się,  że sprawia, że są bardziej puszyste. Może to być plusem dla osób z cienkimi włosami, ale ja posiadam grube i gęste, więc jak są jeszcze bardziej puszyste tym dla mnie gorzej. Wręcz nawet lubię jak produkt odrobinę obciąża włosy, bo wtedy nie są tak podatne na puszenie i zwijanie.
W ostatnim czasie bardzo rzadko używam prostownicy, ale nie zauważyłam, by ta odżywka poprawiła kondycję moich włosów. Owszem, rozdwajają się jakby mnie, ale myślę, że to bardziej efekt maseczki, której używam 2-3 razy w tygodniu.
Z ciekawości sprawdziłam niektóre składniki, czego wynikiem okazał się dobry skład. Szkoda, że mi nie służył.
Od odżywki głównie oczekuję tego, aby włosy łatwo się rozczesywało, a także, aby były gładkie i nie puszyły się. Tutaj niestety tego nie dostałam.
Wydajność wg mnie w porządku, mam długie włosy i odżywka służyła mi długo, niestety w tym przypadku trochę na złość. :D
Używałyście tego bądź innych produktów z serii Silicon Free? 

24 komentarze:

  1. nie lubię tej firmy:(
    tutaj link do olejku , kosztował 22 zł za 30ml
    http://zielonymagazyn.pl/produkt/pharmavitta-olejek-arganowy-100/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to nie miałam nigdy odżywek/masek ani szamponów Syoss, jedynie posiadam olejek do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam odżywkę z tej firmy, jest przeciętna

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie ta firma nie przekonuje częściowo się na niej zawiodłam:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nigdy jakoś nie przekonała ta firma, kiedyś miałam odżywkę i nie wiele robiła, a mój przyjaciel miał szampon i dostał po nim łupieżu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam nic z tej firmy;)
    zapraszam Cię na konkurs z Merg, w którym możesz wygrać bon na zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakos do tej firmy mnie zbytnio nie ciagnie

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam szampon z tej serii, porażka do była, więc nic z tej linii więcej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno temu gdy weszli na rynek używałam ich produktów głównie szamponu ale po jakiś 3 miesiącach strasznie obciążał mi włosy zrezygnowałam i więcej do nich nie wróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za ta syossem . Stosowałam już parę ich szamponów i bez rewelacji. i zapach mają za słodki ( ale nie przeszkadzał mi jakoś nadmiernie)

    OdpowiedzUsuń
  11. produkty bez silikonów zawsze spoko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice review!!!
    Have a good week!! and my g+ for your post!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nic z tej serii nie miałam, ale dużo dobrego o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam zapach szamponów Syoss ;) jeżeli ta pachnie podobnie, to byśmy się w tej kwestii polubiły ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  15. zależy od lumpeksu - gdy trafisz na dobry to masz porozwieszane np. koszulki, topy, bluzki z długim rękawem, swetry, etc., często też "wiekowo" - dla dzieci, młodzieży, dorosłych, czasem nawet kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jej nigdy i już wiem, że nie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie uzywałam i nie kupię jej też. Również oczekuję zawsze po tego typu kosmetykach, że moje włosy będą łatwiej się rozczesywać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię odżywki o takiej konsystencji jak ta:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie używałam i na razie nie mam jej w planach...

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam kiedyś szampon z tej firmy i mi nie odpowiadał...

    OdpowiedzUsuń
  21. czyli nie pomogła..;/
    tak, tak skończyło się-wygrała wiolka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń