12 marca 2013

Bloker Ziaja w walce z nadpotliwością



Firma: Ziaja
Kategoria: Dezodorant, antyperspirant
Cena: ok. 6-7 zł

Problem z nadmiernym  poceniem się dłoni, stóp i pach towarzyszy mi od kilku lat. I o ile ze stopami i dłońmi da się jakoś przeżyć to plamy pod pachami nie są przyjemne…
Pierwszym moim kosmetykiem na wspomniany problem był Etiaxil, nie był on jednak tani, mimo że skuteczny. Pewnego dnia Pani w aptece poleciła mi bloker z Ziaji, zdziwiłam się, że produkt za tak śmieszną cenę może mi pomóc, ale spróbowałam i kupiłam. Do dziś nie żałuję!
Na początku stosowałam go przez ok.3 dni, z 2-3 dniową przerwą, potem ok. 3 razy w tygodniu po kąpieli. Teraz wystarczy, że użyję go 1-2 razy na tydzień  i nie muszę się martwić, że zapomnę się, podniosę rękę, a tu plama. Nie niszczy tkanin, jest bardzo wydajny, 60 ml starcza mi minimum na pół roku. U mnie bloker sprawdził się w ekstremalnych sytuacjach: gorące lato, jazda na rowerze, ćwiczenia, impreza – zero śladu potu! 
Produkt ma jednak swoje minusy, z którymi ja potrafię się pogodzić: ma nieprzyjemny zapach, nie potrafię go do niczego porównać. Nie jest to zapach typowo apteczny. Da się go jednak wytrzymać, bo stosuje się go na noc, zapach nie ulatnia się, więc nie będzie przeszkadzał nam w zaśnięciu. Trzeba uważać, aby nie stosować go na podrażnioną skórę po goleniu, bo wtedy może być nieciekawie: swędzenie i pieczenie. Innym minusem jest to, że należy być ostrożnym przy jego nakładaniu – produkt trochę się wylewa, więc trzeba go ostrożnie nakładać. Ja mażę nim delikatnie pachę, a potem rozcieram palcem.
Bloker dostępny jest w aptekach, a także w drogeriach.

Są plusy i minusy – niektórzy się skuszą, innym może coś przeszkadzać. Mi bloker z Ziaji zdecydowanie umilił życie. 

29 komentarzy:

  1. bycie miłym też ma swoje dobre strony :D przydałby mi się taki blokerek *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. mój mąż używa czasem Etiaxilu.. mi wystarcza zielona kulka Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. używam i naprawdę jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jesst świetny ale niestety już nie mogę go używać bo odkąd depiluje pachy woskiem bardzo mnie szczypie. naszczęscie nie mam wielkiego problemu z potliwością. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się ,ze nie potrzbuje takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę Etiaxil :) A krem Siarkowa Moc jest dostępny w Rossmannie i w przecenie 13zł kosztuje :) Świetnie matuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W szoku jestem, że aż tak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam Cię do akcji w Malinowym Klubie:
    http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/2013/03/polecam-akcje-maliny-rewitalizacja-doni.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się nim zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. Chciałabym zaprosić Cię na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dobrze że wystarcza mi kulka z Garniera

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad działaniem, chyba wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecnie stosuję kulki Garniera, blokera z Ziaji używałam latem na przemian z innymi antyperspirantami.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy kosmetyk i fajna receznja;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety ziaja u mnie nic nie zdziałała. Dlatego na lato używam Etiaxil jest trochę droższy ale działa cuda :)) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj właśnie widać, że na niektórych dany kosmetyk działa cuda, dla innych nie robi nic albo nawet daje negatywne skutki. Każdy jest inny niestety :) A Etiaxil uważam, że jest dobry, ale działał u mnie tak samo jak Ziaja, więc cenowo wybrałam Ziaję :)

      Usuń
  16. Hmm. fajne, fajne.; )
    Nie miałam jeszcze takiego .;p
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam z ciekawością na nową notkę i recenzję ! hi ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Też używam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc to za tą cenę jest wprost genialny. Używałam dużo droższego etiaxilu, antidralu i porażki Rillo. Ziaja wypada na ich tle naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak tylko mi się skończy antidral na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witamy :) Bardzo pomocna recenzja ;d Nie słyszałyśmy o tym produkcie.
    Obserwujemy.
    Na pewno zajrzymy tu jeszcze nie raz ;)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam kiedyś Etiaxil i był bardzo skuteczny. Firmy Ziaja nie lubię za bardzo więc chyba nie zdecydowałabym się na użycie.

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie nie działa a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Natpotliwość to bardzo krępująca przypadłość. Czuć na łóżku, z pościeli, na kanapie, wszędzie gdzie osoba spędza dużo czasu. Koniecznie neutralizator https://neutralizatoryzapachu.pl/ tu można dobre kupić. I pryskać, zapachu nie będzie wtedy czuć. chociaż w domu.

    OdpowiedzUsuń