25 marca 2013

TAG: Liebster Blog


Zostałam otagowana 3 razy :) Czas więc w końcu odpowiedzieć na pytania i zadać własne. 
ZASADY:
Nominację można otrzymać od innej blogującej osoby, warunkiem jest, aby otagowana osoba posiadała mniej niż 200 obserwatorów. Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań, nominuje kolejne 11 osób i zadaje własne pytania. Należy poinformować o tym osobę, którą wyróżnimy.  Nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie.

Pytania zadane przez zwierzenia-kosmetykomaniaczki:
1. Szpilki czy trampki?
Zdecydowanie trampki. W szpilkach niestety nie mogę chodzić, gdyż po 1. Jestem bardzo wysoka, a po 2. od dziecka stawiam krzywo stopy, gdy byłam mała nie pomogły wizyty u ortopedy. :(
2. Co najbardziej lubisz robić?
Bardzo lubię czytać książki, niestety szkoła ogranicza mi czas, który mogę na to przeznaczyć, ale w dni wolne wręcz pochłaniam, szczególnie te interesujące powieści. Bardzo lubię także robić zakupy, kiedy mogę trafić na ciekawe okazje :) I oczywiście słuchanie ulubionej muzyki.
  
3. Gdybyś miała cofnąć się w czasie co byś zmieniła?
Zmieniłabym niektóre źle popełnione decyzje.

4. Jaki jest twój ulubiony blog kosmetyczny?
Jestem w blogosferze od niedawna i póki co nie mam ulubionego bloga. Bardzo lubię odwiedzać nieznane mi dotąd blogi.

5. Masz jakieś ukryte talenty, o których się niedawno dowiedziałaś?
Niestety nic mi o tym nie wiadomo ;)

6. Twój ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny to ...
Krem oliwkowy do twarzy Ziaja

7. Wolisz makijaż dzienny, czy wieczorny?
Osobiście dzienny. Wieczorny makijaż, mocny podoba mi się na kimś, ale na sobie jakoś mi się nie podoba ;) Może po prostu mocny makijaż nie bardzo mi pasuje.

8. Czy masz rodzeństwo?
Tak, dwie siostry - starszą i młodszą.

9. Twój ulubiony miesiąc to ...?
Czerwiec

10. Lubisz tańczyć?
Nie uczę się tańca, lubię tańczyć po prostu tak, do zabawy np. na dyskotece.

11. Jaki jest twój niezbędny kosmetyk?
 Nawilżająca pomadka do ust.

Pytania zadane przez monitestuje: 
1. Od kiedy prowadzisz bloga? 
      Od 7.03.2013 :)
    
      2. Włosy długie czy krótkie? 
      Długie 
 
      3.Styl elegancki czy wygodny?  
    Różnie

    4.Twój ulubiony kosmetyk to?
Eyeliner w płynie Oriflame Very Me

5. Twoja kosmetyczna wpadka ?
Mleczko do demakijażu Soraya Kolagen + Elastyna. Wypalacz oczu…

6. Ulubiony tusz do rzęs?
Max Factor 2000 Calorie Curved Brush Volume & Curl

7. Masz jakiś tatuaż ? Jeśli tak to jaki i gdzie ;)
Nie mam

8. Opisz siebie w jednym zdaniu :)
Nieśmiała dla nowych znajomości, otwarta dla przyjaciół.

9. Jakie miejsce na świecie , najchętniej byś odwiedziła?
Jakąś piękną wyspę :)

10. Największe marzenie?
Być za parę lat dumną ze swojego życia, oprócz tego chciałabym wybrać się na koncert Muse!

11. Co byś wybrała, małżeństwo czy związek?
Trudno w moim wieku myśleć o małżeństwie, ale sądzę, że każda kobieta marzy o ‘księciu z bajki’ ;)

Pytania zadane przez gosiaczek6661
Niektóre się powtórzyły, dlatego stawiłam przy nich kreskę. Odpowiedź można odszukać wyżej.

1.Od kiedy prowadzisz bloga? -
2.Twoj ulubiony kosmetyk to? -
3.Najwieksze marzenie? –

4.Czy jakieś marzenie już Ci się spełniło?
Byłam w Hiszpanii, zwiedziłam Barcelonę; przestałam obgryzać paznokcie :D

5.Ulubiona sentencja, motto, powiedzonko?
„Tylko wariaci są coś warci” – Alicja w Krainie Czarów Tima Burtona

6.Najlepsze danie? :)
Łosoś z frytkami!

7.Ulubiony żart, kawał?
Chyba nie mam ulubionego, ale lubię różnego rodzaju suchary :D

8.Czy masz ulubioną rzecz, ciuch z którą się nie rozstajesz? Jeśli tak, to jaką?
Mam kilka ulubionych ciuchów, ale myślę, że to się zmienia. Mam ulubione długie, srebrne kolczyki, o których kiedyś zawsze marzyłam i w końcu takie dostałam. :)

9.Jakie lubisz buty?
Baleriny, trampki

10.Czy byłaś już otagowana?
Tak

11. Czy chciałabyś coś w sobie zmienić?
Kilka rzeczy w wyglądzie, poza tym chciałabym być bardziej śmiała.

Nominuję:

Oczywiście nikogo nie zmuszam do brania udziału.

A oto moje pytania:
1.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
2. Czy twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz stronę?
3. Jakiego rodzaju kosmetyki najczęściej kupujesz?
4. Czy kupujesz ‘na zapas’?
5. Wymień kosmetyk, który nigdy cię nie zawiódł.
6. Najgorszy kosmetyk jaki miałaś.
7.  Czy już zdarzyło się, że jakaś firma chciała nawiązać z tobą współpracę dotyczącą testowania produktów?
8. Do jakiej szkoły chodzisz/co studiujesz/kim jesteś z zawodu?
9. Ulubiona książka?
10. Ulubiony zespół/wykonawca muzyczny?
11. Ulubiony film?

 Pozdrawiam wszystkich!


P.S. Przepraszam, że w niektórych miejscach są jakoś dziwnie małe i odstąpione literki, próbowałam kilkakrotnie to zmienić i się nie udało.

11 komentarzy:

  1. dziękuję za nominację:) jutro się temu bliżej przyjrzę, bo teraz zmykam do zadań:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag! :)
    @jeśli na Was obie tak działa to niestety trzeba go przynajmniej na jakiś czas odstawić,a jeśli i to nie poskutkuje to chyba wyrzucić.Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. odpowiem jeśli tylko znajdę chwilę czasu :) Wydajesz się być sympatyczną osóbką i też jestem fanką oliwkowej ziaji :)
    (a co do pytania pierwszego: Zawijasz jedną stopę do środka? Bo ja tak mam i też jestem wysoka. Też żaden ortopeda nie pomógł...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci , że żadne wkładki do butów ani tego typu sprawy mi nie pomogły. Po prostu sama zaczęłam zwracać na to uwagę. Starałam się iść prosto i jakoś doprowadziłam to do porządku. Spacery, chodzenie w linii prostej i jest lepiej. Nie idealnie bo jeszcze czasem łapie się na tym że mi prawa stopa ucieknie, ale to sporadycznie. Mogę ci tylko poradzić żebyś odstawlia trampki. Ja bardzo lubie, ale widzę że w nich mi częściej ucieka... Bardziej polecam jakieś adidasy. Cokolwiek byleby od ziemi dzieliło cię trochę więcej niż w cienkim trampku za 15 zł. Warto zainwestować w buty, niekoniecznie jakieś profilowane niewiadomo co bo te są zwyczajnie niewygodne :)

      Usuń
    2. Aha i jeszcze coś istotnego. U mnie wynika to z wrodzonej skoliozy - jedną nogę mam krótsza o 1cm chyba i to ciągnie za sobą to zawijanie.

      Usuń
    3. ale przynajmniej można kupować nowe co sezon ^^

      Usuń
  4. ciekawe odpowiedzi, na większość odpowiedziałabym podobnie ;)
    fajnie tu u Ciebie
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najchętniej odwiedziłabym Majorkę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za nominacje. Nie ma to jak T.B. <3

    OdpowiedzUsuń